Kolimisteenus

Kolimisteenus Tartust üle Eesti

Meie kolimisteenuste nimekirjas on kõik teenused, mida kolimiseks vaja minna võib!

Kontori kolimine

Milline näeb välja KUTO kontori kolimine?

KUTO kontori kolimine

Kui öeldakse firma kolimine, siis mõtleme üldjuhul kontorimööbli ja töötajate isiklike asjade kolimist, tegelikult hõlmab kontori kolimine vaid osa meie poolt pakutavatest teenustest.

Nagu näiteks:
  • Raamatupidamise ja arhiivi kolimist;
  • Lao kolimist;
  • Serveri kolimist;
  • Seifi ja teiste raskete esemete kolimist.

Pakume oma teenuseid erineva suuruse ja raskus astmega kolimise organiseerimisel ja kontori kolimise läbiviimisel. Meie töötajad pakivad hoolikalt Teie asjad, vajadusel võtavad lahti ja pakivad mööbli, tassivad ja transpordivad uude asukohta. Pakume oma teenuseid professionaalselt, korralikult ja soodsalt.

Kuidas käib kontori kolimise hinna arvutamine

Kontori kolimise hinda arvestame töötundide järgi.

Hind sõltub töökohtade arvust, mis korruselt-korrusele kolimine toimub, liftide kasutamise võimalusest ja teiste teenuste vajadusest.

  • Mööbli lahti ja kokku monteerimine;
  • Mööbli pakkimine;
  • Vajaminevate pakkematerjalide hulgast.

Need andmed aitavad meid kolimise organiseerimisel, saame saata vajaliku arvu töömehi, optimaalse suurusega transpordi ja teha esialgse hinna kalkulatsiooni. Tellides kolimise meilt on kolimiskastide ja teiste pakkematerjalide kohale toimetamine objektile Teie jaoks tasuta.

Kolimiskaste ja teisi materjale võite julgelt tellida rohkem, tasute pärast ainult reaalselt kasutatud materjalide eest.

Mida läheb vaja ning mida Teile pakume?

Kontori kolimise läbiviimiseks vajate järgmiseid kolimistarvikuid:

  • Kolimiskastid;
  • Mullikile;
  • Pakkekile;
  • Pakketeip;
  • Pakkepapp jne.

Neid kõiki on võimaik meie käest soodsate hindadega osta ja tellida vaja minevad kolimistarvikud.

Teie paremaks teenindamiseks pakume kõiki vaja minevaid teenuseid kontori kolimiseks:

  • Elektritarbijate lahti ühendamist;
  • Mööbli lahti ja kokku monteerimist;
  • Mööbli ja tehnika pakkimist;
  • Mööbli ja tehnika paigaldamist;
  • Prahi ja liigse mööbli utiliseerimist;
  • Kolimisjärgset koristust.

Üheks töökohaks arvestame lihtne töölaud, ratastel sahtliboks, kapp-riiul kuni 180cm, töötool ja 3-4 kasti.

Kuni 10 töökohaga kontori kolimiseks ei vaja me eelnevat organiseerimist ja ettevalmistust, tööde teostamine toimub kokkulepitud tunnihindade alusel. Suurema mahuga firma kolimisel tuleb meie esindaja ja teostab objekti ülevaatuse, et saatsime teile teha parima hinnaga pakkumise.

Objektil käimine, konsultatsioon ja pakkumise tegemine.

Professionaalne kontori kolimise planeerimine ja organiseerimine aitab tunduvalt kolimise läbiviimiseks kuluvat aega. Samuti pakume teenuseid ettevõtete, ladude ja kaupluste kolimisel. Telli konsultatsioon või teenus oma firma või kontori kolimiseks telefonil 5015312 või kasuta tellimisvormi.

 

 

 

Tekkis huvi? Helista julgelt
(+372) 501 5312